کونگ فو سوپرفایتینگ

آموزش دفاع شخصی و هنرهای رزمی خصوصی ((( تماس 09155143873 ))) Gmail:naser1214@gmail.com

کونگ فو سوپرفایتینگ

آموزش دفاع شخصی و هنرهای رزمی خصوصی ((( تماس 09155143873 ))) Gmail:naser1214@gmail.com

عکسهای استاد ناصرطاهری


عکسهای استاد ناصرطاهری

نظرات 2 + ارسال نظر
طاووس بهشتی یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 17:26 http://sasan53.blogfa.com

سلام بزرگوار
از اظهار لطف شما بی نهایت سپاسگزارم
باعث افتخار بنده است آشنایی با حضرتعالی

استاد بزرگوار جناب آقای طاهری ، اگر اشتباه نکنم جنابعالی همان مدیر محترم وبلاگ همه چیز درباره قرآن هستید . در این صورت واقعا به شما خسته نباشید می گویم . چرا که با وجود داشتن چندین وبلاگ و همچنین مشغله کاری ، واقعا حق مطلب را در هر زمینه ادا نموده اید .
هر چند بنده هیچگونه آشنایی با رشته ورزشی شما ندارم ولی قطعا می توانم از مطالب پربار حضرتعالی بخصوص در زمینه سلامتی و ...در این وبلاگ استفاده نمایم .
در ضمن تبریک بنده را به خاطر کسب عناوین مختلف و موفقیت های خود بپذیرید . امید است که خداوند در تمامی زمینه های فعالیت خود توفیق روزافزون به شما عنایت فرماید . از دیدن عکسهای شما هم بسیار لذت بردم .

در ضمن با کمال افتخار لینک شدید
به امید دیدار مجدد

مهناز یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 19:46 http://bamarefat.blogfa.com

سلام استاد طاهری گرامی

طاعات و عباداتتون قبول باشه.متاسفانه من هنوز لب تاب ندارم!
به خانواده محترم سلام بنده رو برسونید.

راستی استاد خط مشکی رو تموم کردم، ولی امتحانش رو از فدراسیون میان میگیرن ، هنوز استاژ نذاشتن.

این مدت ماه مبارک رمضان هم باشگاه نرفتم.وضعیت جسمیم هم خدا رو شکر با راهنمایی های شما خیلی خیلی خوبه.ممنونم

با همسرم صحبت کردم ، قرار شد با اجازه از مربی باشگاهمون برم تکواندو.نظر شما چیه؟ راستش حرکات ما خیلی فعال تر و قوی تر از تکواندو کاراست. خودم فکر میکنم بتونم یه سرمایه گذاری تو تکواندو برای خودم باز کنم. هم کم تحرک تره هم طبق بدنسازی که ما تو کونگ فو کردیم باید از اونا قوی تر باشم!!!
شاید هم اینا فقط یک توهم باشه!!
لطفا من رو راهنمایی کنید.

التماس دعا
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد