کونگ فو سوپرفایتینگ

آموزش دفاع شخصی و هنرهای رزمی خصوصی ((( تماس 09155143873 ))) Gmail:naser1214@gmail.com

کونگ فو سوپرفایتینگ

آموزش دفاع شخصی و هنرهای رزمی خصوصی ((( تماس 09155143873 ))) Gmail:naser1214@gmail.com

آموزش دفاع شخصی-قسمت 12

جهت دانلود کلیک کنید(دانلود)


نظرات 7 + ارسال نظر
سحر جمعه 19 آبان 1391 ساعت 09:22

باسلام استاد طاهری
والا شما خیلی سریع توضیح میدید
من هیچی نفهمیدم

hadi جمعه 19 آبان 1391 ساعت 09:25

salam ostad
chera man too filmbardari shoma nistam
mano faramoosh kardid

سارا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 09:30

سلام جناب استاد
من مربی کاراته هستم
از فامیلمون قبلا تعاریفی از شما شنیده بودم اخه پسرشون 10 سال پیش شاگرد شما بوده و میدونم شما الان درمشهد تشریف دارید
گویا همسرشما هم مربی قابلی هستند
میتونید تکنیکهای بانوان رو از ایشون برامون واسه دانلود بذارید
من بشما و خانواده محترم شما ارادت خاص دارم
با تشکر- سارا
اوس

reza جمعه 19 آبان 1391 ساعت 14:30

khoobe God

محمد جمعه 19 آبان 1391 ساعت 14:32

ببخشید استاد طاهری شما شاگرد شیهان روشنایی نیستید که سال 62 کلاس کیوکوشین خیابان سرباز بودید

سلام علیکم:
بنده ودوستان درگروه تواشیح معراج النبی بسیارخوشحالیم که با وبلاگ شما آشنا شدیم انشالله این ارتباط صمیمی پابرجا باشد
درضمن ورزش کونگ فو مورد علاقه شدید بندست آخه پسرعموی ما تو فدراسیون کونگفوست
بازم به ماسربزنید
التماس دعای فرج. . .
ابوالفضل حیدریان

طاووس بهشتی دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 21:45 http://sasan53.blogfa.com

سلام جناب استاد طاهری

شرمنده با تأخیر سر زدم .

به رسم ادب خدمت رسیدم . بنده هیچگونه تخصصی در ورزشهای رزمی ندارم ولی علاقه دارم تا حداقل به عنوان کسب تجربه از محضر حضرتعالی ، لااقل یک قسمت از آموزش شما را دانلود کنم .
سلامتی و سربلندی شما را از درگاه باریتعالی مسئلت دارم .

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد